Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 602075
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
07.05.2007 09:31 - Истината за рокмузиката - част 2, от списание Сияние, септември-октомври 2003, откъс от книгата "Ние искаме само твоята душа" на У. Боймър
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1066 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.05.2007 09:32


Ето ви и линковете на списание Сияние:
http://christianfaithbg.org/sianie.php
http://www.christianfaithbg.org/publishingministry.php
         Под  демонично влияние

 След един концерт на AC/DC китаристът Енгъс Йонг е запитан: "Откъде получаваш енергията си?" Отговорил: "Оттам, горе". Въпрос: "Оттам, горе?" Отговор: "Оттам, горе или оттам, долу. По-скоро оттам, долу. Там горе няма рокендрол". Клибр Уилямс издава някои подробности: "Когато Енгъс свири своето умопомрачаващо соло, той изпада в транс. После не си спомня нищо". Китаристът Джо Маклейдмен, който изповядва хиндуизма, твърди, че зад музиката на неговата група Mahavishnu Orchestra стои някакъв дух. Той разказва: "Когато една вечер свирехме, изведнъж в мен влезе духът и аз свирих, но това вече не беше моето собствено свирене". Друг известен китарист споделя: "Понякога стоя на сцената и имам чувството, че не съм този, който свири на китарата. Просто човекът, който свири, изглежда съвсем като мен, свири като мен, но това не съм аз. Имам усещането, че наблюдавам отвън, стоя до китариста и се учудвам на мелодиите и импровизациите му". Подобно нещо разказва и барабанистът Джинджър Бейкър: "Случва ми се наистина често да усещам, че не съм аз, а "нещо" друго свири на моя инструмент. И същото "нещо"  свири на всичките инструменти в групата ни. Това имам предвид, като казвам: "Понякога става страшничко".
Всеки, който познава окултните явления, може веднага да разпознае несъмнените признаци на демоничен контрол! Странни, гротескни изкривявания, чужди по природа черти на лицето, треперещи или конвулсивни движения на крайниците, движения, напомнящи на робот - тези явления се срещат често при много музиканти и се тълкуват като част от шоуто или като израз на чувствата. Но същите тези неща се наблюдават и при спиритизма, когато медиумът е под въздействието на контролиращ дух от демон. Така че в основата на подобни явления може да лежи демонично влияние. Това обяснение е още по-приемливо, когато самият музикант добавя, че "нещо" го обсебва. Певецът от хард-рокгрупата "Meat Loaf" съвсем открито заявява: "Когато излизам на сцената, аз съм обладан".
По време на един концерт през януари 1982 г., след като изпява последната песен, той отново е обладан и започва да се тресе с такива силни спазми, както никога дотогава. Джим Стейнман, композиторът на "Meat Loaf" признава: "Аз съм все по-запален от свръхестественото, а в рока намирам идеалния медиум".
Неотдавна прочетох един репортаж за християни, които се сблъскват с реалната връзка между рок, наркотици и окултизъм. Те срещнали млада жена, която приемала в големи количества алкохол и била обладана. Тя била образована "вещица", но не искала да се откаже и да се обърне към Бога. При завързалата се битка за нейното освобождение, демоните в нея започнали да говорят, въздишат, крещят с дрезгав глас, да вдигат същите шумове, както много музиканти. Когато младежите схванали това, били така шокирани, че изхвърлили всичките си касети с рок. Християнският експерт в рокмузиката Боб Ларсън разказва: "Не само аз знам за съществуващите в рокмузиката демонични сили. Една от най-загадъчните истории, които някога съм чувал, ми разказа мой приятел, който работи с хора, употребяващи наркотици. В продължение на много седмици той поддържа връзка с едно 16-годишно момче, което твърдяло, че има контакти с демони. Един ден то помолило приятеля ми да настрои радиото на някаква програма, която предавала рокмузика. Още преди певецът да запее, момчето било в състояние да разкаже текста на песен, която не е чувало никога преди. Приятелят ми попитал как го прави. Тогава тийнейджърът отговорил, че същите демони, които той познава, са вдъхновили тази песен. Обяснил, че когато взема ЛСД (силен наркотик), можел да чува демони, някои от които пеели тези песни, които младежът чул много по-късно от записи на Acid Rock - групи.
Много групи пишат песните си под влиянието на наркотици. Някои твърдят, че са получили вдъхновение за композициите си от "сила", която контролира музикантите и групата.
Върху албума "Presence" ("Присъствие") на Led Zeppelin има един черен обект със странна форма, който навява нещо съмнително. Джими Пейдин издава, че това загадъчно произведение символизира силата, която прави групата способна да влияе силно на слушателите: власт, наречена просто "Presence", което може да бъде преведено "присъствие", но също и "духовна личност". След подобна откровеност основателно можем да запитаме дали продължаващата популярност на легендарни рок-групи не се обяснява с нещо повече от хардрок звучене?! Развратеност, емоционално излизане извън себе си, експлодираща енергия, транс и тотално себеизразходване са неща, които владеят всеки рокмузикант и присъстват на всяко рокшоу ; неща, които са атрибути на магията. Не е голяма крачката, която художниците и музикантите трябва да направят, за да предоставят себе си на разположение на тъмни сили и магии.


Тагове:   октомври,   душа,   откъс,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене