Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600455
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
25.01.2008 16:44 - Kirk Franklin - "Lean on me"/ Кърк Франклин - "Разчитай на мен"
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1108 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.02.2010 17:15


"Lean On Me"

[Bono] Oooooohhh
О-оо.
[Intro:]
[Kirk]
This is for that little child with no father
For that man that doesn"t have a place to stay
For that little boy living with AIDS
[R. Kelly] Can I tell you a story, tell you a story
[Kirk] You can lean on me
Това е за това малко дете без баща
за този човек, който няма къде да живее
за това малко момче, което е болно от СПИН
Мога ли да ти разкажа една история
Можеш да разчиташ на мен
[R. Kelly]
There"s a man (oh yes)
Standing on the corner
He has no home
He has no food
And his blue skies are gone (yes it is)
Can"t you hear him cryin" out
Има един човек
който стои на ъгъла
той няма дом
той няма храна
И неговото синьо небе си е отишло
Не го ли чуваш да плаче
[Crystal Lewis]
And there"s a girl
Searching for a father and a friend
Praying that the storm someday will end
But instead of walking away
Open up your heart and say
И има едно момиче
което търси баща и приятел
като се моли тази буря някой ден да свърши
Но вместо да отминеш
отвори сърцето си и кажи
[Chorus:]
[Choir]
I am here
You don"t have to worry
I can see...
Аз съм тук
Няма нужда да се притесняваш
Аз виждам
[Kirk] I can see your tears
Аз виждам сълзите ти
[Choir]
....your tears
I"ll be there in a hurry when you call
[Kirk] Yes I will
[Choir] Friends are there to catch you when you fall
[Kirk] Here"s my shoulder
[Choir] Here"s my shoulder, you can lean on me
...твоите сълзи
Аз бъда тук бързо, когато се обадиш
да, ще бъда
приятелите са тук, за да те хванат, когато падаш
ето рамото ми
тук е рамото ми, можеш да  разчиташ на мен
[Kirk] halleluia
[Mary J. Blige] Ooooohhhhh
[Kirk] Listen
Алелуя
О-о
Слушай
[Mary J. Blige]
Oh, there"s a child
Who is sick and begging to be free
But there is no cure for his disease
He looks up to his mother and
О, тук има дете
което е болно и проси освобождението си
но няма лек за болестта му
той гледа към майка си
[Choir] As she hold (holds), his hand (hand)
[Bono] Prayin" that someday
The sun will shine again
[Kirk] And the pain?
[Choir] And the pain will end
[Kirk] Pain will end....Come on
И тя хваща ръката му, неговата ръка
молейки се някой ден
слънцето да свети отново
И болката?
И болката ще свърши
Болката ще свърши...Продължавай
[Choir] I am here
[Mary J. Blige] I am here
[Choir] You don"t have to worry
[Mary J. Blige] You don"t have to worry
[Choir] I can see...
[Mary J. Blige] I see...
[Choir] ....your tears
[Mary J. Blige] ....your tears, yeah
[Choir] I"ll be there in a hurry when you call
[Mary J. Blige] I"ll be there in a hurry when you call
[Choir] Friends are there to catch you when you fall
[Mary J. Blige] I"m your friend and I"ll catch you when, when, when you fall
[Choir] Here"s my shoulder, you can lean on me
[Mary J. Blige] Here"s my shoulder, you can lean on me
Аз съм тук
Няма нужда да се безпокоиш
Аз мога да видя 
Аз виждам
сълзите ти
твоите сълзи, да
Аз  ще дойда бързо, когато ти се обадиш
Приятелите са за това, да те хванат, когато падаш
Аз  съм твой приятел и ще те хвана, когато падаш
Тук е рамото ми, можеш да разчиташ на мен
[Bridge:]
[R. Kelly]
Tell me, how can I, how can I love Jesus
When I"ve never seen His face
[Bono] Yeah, I see you dying
[Crystal Lewis] And I turn and walk away
Кажи ми, как мога аз да обичам Исус
когато не съм виждала Неговото лице
Аз те виждам, че  умираш
и аз се обръщам и си отминавам
[Crystal] So hold my hand
[Mary J. Blige] Oooooohhhhh
[Bono] Let me take you to a friend of mine
[R. Kelly] He"s waiting just to ease your troubled mind
[Kirk] Yeah, yeah, He loves you more than you"ll ever know
[Bono] "Stead of walking away
[Kirk] Open up
[Crystal Lewis] Open up your heart and say
[Kirk] Come on
Така че хвани ръката ми
Нека да те заведа при един мой приятел
Той чака  само да помогне на твоя притеснен ум
Той те обича повече, отколкото ти някога ще знаеш
вместо да си отмине
отвори сърцето си и кажи: Ела
[Chorus:]
[Choir] I am here
[R. Kelly] I am here
[Choir]
You don"t have to worry
I can see your tears
I"ll be there in a hurry when you call
[Kirk] Alleluia
[Choir] Aaaaaaah
[Tamila Mann - Family] When you call, friends will be there to catch you when, catch you when you fall
[Choir] Here"s my shoulder, you can lean on me
[Dalon Collins - Family] Thank you Jesus, yeah
[R. Kelly] OhYeah, oh yeah
Аз съм тук
Не трябва да се безпокоиш
Аз мога да видя твоите сълзи
Аз ще дойда бързо, когато се обадиш
Когато се обадиш, приятелите ще бъдат тук да те хванат,
когато падаш
[Choir]
Here"s my shoulder, you can lean on me
Here"s my shoulder, you can lean on me
[Bono] You can lean on me
[R. Kelly] Lean on me, yeah, yeah
[Kirk] You"re my friend but you"re also my brother
[Bono] Here"s my shoulder, you can lean on me

[Intro]
Ето рамото ми, разчитай на мен
Можеш да разчиташ на мен
Ти си мой приятел, но си също мой брат
Ето рамото ми, разчитай на мен




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене