Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 602640
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
18.02.2009 08:07 - Как бях кръстена в Святия Дух
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
0



Първо чух за кръщението в Духа от възрастна психиатърка, приятелка на баща ми. Тя като психиатър бе изследвала всички религиозни течения, за да си направи извод за тях. Спомена и за членовете на петдесятната евангелска църква. Било й направило впечатление, че те умеят да говорят на някакъв непознат език. Според нейните представи на човек напълно земен, лишен от силни духовни усещания, тези хора изпадали в транс, и си въобразявали, че Бог уж им бил давал някакъв чужд език. Когато чух това, аз още не бях чела за случката на Петдесятница в ранната апостолска църква, въобще нямах представа за какво става дума. Запомних думите й, защото пробудиха интерес в мен, но съзнателно отказах да дам оценка дали мнението й е правилно. Просто тази опитност с говоренето на езици за мен бе нова и странна. След около половин година ме запитаха дали по време на молитва Бог ми дава друг език, който не разбирам. Тогава въобще не разбрах въпроса. Защото още нямах тази опитност. След около два месеца се озовах в едно общество от хора, които пееха и славеха Бога. В лицата им се четеше истинска отдаденост на Бога. Те бяха посветили живота си на това да Го следват – да сложат живота си напълно в рамките на Словото Му, Библията, независимо от това какви са нравите и мнението на света. Тогава, докато седях там за първи път, Бог започна да ми припомня всички неща, казани за общества като тяхното. Тогава се сетих и за говоренето на езици. Това ме накара да се заслушам в молитвите им, за да видя дали някой от тях говори на някакъв непознат език. Да, за моя изненада те говореха някакви думи. Наблюдавах ги внимателно. Имах изкушението да избягам от тях и да продължа да си живея предишния начин на живот. Но видях в тях някаква особена свобода, която няма на друго място. Казах на Бога, че каквото и да е това, което те имат, аз искам да го имам същото. Особено това говорене на езици – исках да преживея тази опитност. Отправих молитви към Бога и Му казах, Господи, Ти Си давал тези езици на хората, за да Ти се молят по по-съвършен начин, по който молитвата да отива директно до Теб, защото така тя идва от Духа Ти. Това  е голямо предимство. Дай го и на мен. Точно след една седмица стана някакво чудо. В църквата бе шумно, защото всички се молеха тихо на глас, всеки за себе си. Така че аз не бях в състояние да чувам ясно гласа си. В един момент усетих, че гласът ми по време на молитва говори думи, които аз не разбирах, които не бяха контролирани от ума ми. Тогава разбрах, че и аз съм получила същата способност. Нека да доизясня за тези, които са слушали какви ли не неправилни слухове за подобни опитности. Някои казват, че уж на такива езици човек проговарял само в момент на транс, а после те изчезвали. Не е вярно. Получите ли веднъж този език, вие можете денонощно да говорите на него, докато сте живи, защото Библията казва, че даровете на Бога са неотменни. Този дар да говорите на такъв език показва, че вие сте кръстени със Святия Дух. Как става кръшението с вода – чрез потапяне. По подобен начин Святият Дух ви изпълва, за да ви кръсти. Той в един момент така ви препълва, че започва да прелива от вас – от долу нагоре. И накрая започва да излиза от вас във вид на такъв език – от устата ви. Разбира се, такава опитност е достояние само на човек, който е духовно новороден чрез покаяние. Може още да не е получил водно кръщение, но е получил вътрешно обновяване на духа си чрез изповядване на греха и отречение от него, съпроводено с твърдо решение да следва Христос като свой Господар и Спасител, Който е изкупил греха му на кръста. В много църкви всякакви изяви на Святия Дух се забраняват, защото поради употребата им от хората се е стигнало до злоупотреби. Нека това не ви притеснява. Кръщението в Духа носи сила, без която ние не можем да живеем пълноценен християнски живот. Така че търсете това кръщение на всяка цена с вяра, защото именно то е първата предпоставка да имате сила в себе си, за да се преборите с атаките на дявола в живота си.


Тагове:   как,   дух,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене