Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600583
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
01.07.2011 12:07 - Видът на Божията слава и нашето общуване с Бога лице в лице
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
0



Погледнете началото на евангелието от Марко, глава 9. Там се вижда как Исус отишъл да се моли на една планина. От общуването Му с Бога Той се преобразил така, че дрехите и лицето Му взели да светят. Учениците му чак се уплашили. Много често се замислям над подобни ситуации. Когато другите видят у теб, почувстват духовното ти превъзходство, те гледат да те стъпчат, гледат с изумление, както учениците Му гледаха Него тогава. Помня, как известният проповедник Улф Екман казваше, че даже невярващите ще гледат учудено, когато ние, родените от Духа, влизаме в стаята... Те чувстват, че ние сме други.
Когато Бог ми показа, че съществува, аз Го видях вътре в себе си - в духа, в сърцето си. Просто като една фигура, цялата в светлина. Знаех, че това е християнският Бог. Това, че Той ми показа, че това е Той бе сигнал, че аз трябва да Го последвам. Аз започнах да Го търся. Опитах се да чета Библията, но тя е заключена за тези, които не са духовно новородени, така че аз я зарязах - беше неразбираема и скучна.
Четях някакви религиозни книги - вероучения от времето на баба ми. Те ми дадоха все пак някаква основа и представа. След време една приятелка ме покани на служба в евангелска църква. Нейната майка работеше в подлеза на ЦУМ, проповедниците са идвали там. Бяха й дали книжка за филма "Исус". Там отзад имаше статия за това защо и как да приемем Исус за личен Спасител. Аз правех опити да изпълнявам Божиите заповеди, но нещо не ми достигаше. Помолих Бога да ми разкрие кое е това, което като пропаст ме дели от Него. Ето, сега в статията видях - аз трябваше чрез покаяние да взема решение да Го следвам с живота си и да се отрека от миналото и да Го приема за свой Спасител и Господ.  Това значеше да призная, че на кръста Той е умрял и лично за мен и да приема прошката за греха ми, която там ми е дал. На всяка служба викаха хора да излязат отпред, за да приемат Исус за Спасител. Едва на четвъртата служба се престраших да изляза. До тогава просто не бях готова.
Това приемане на Исус щеше да означава моето духовно новорождение. Изговарях молитвата за приемане на Исус след проповедника. Плачех от съжаление за греховете си. В този момент имах рядката възможност да видя в духа новорождението си. Видях как една ръка от светлина влезе в мен, извади стария ми дух, т.е. стария ми вътрешен човек, и ми сложи нов, който нов бе Святият Дух. Старият приличаше на обгорена дрипа, цялата в дупки и прах. А новият бе светлина и огън едновременно, грееше като свещица. Всеки един нека така споделя опитностите си, както аз, и разказва как Бог му е говорил.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене