Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600546
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
23.04.2012 11:05 - Свидетелството на Хауърд Питмън
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1594 Коментари: 0 Гласове:
1



 

 

 

 

Хауърд О. Питман е бил баптистки служител в продължение на 35 години. На 3-ти август 1979 година главната му телесна артерия се разкъсала и в определен момент той преживялфизическа смърт. Духът му напуснал тялото и бил занесен пред Божия трон, където тойпомолил Бог да удължи физическия му живот. Именно там Бог му показал какъв животвсъщност е водил той.

 


Това са неговите думи: Докато стоях пред Портите, усетих чувството на радост, щастие и удовлетворение, които се излъчваха от Небето. Можех да почувствам топлотата, която то носеше със себе си и докато изказвах молбата си, можех да усетя величествената Божия сила. Дързостно дойдох пред трона и започнах да говоря на Бог, като Му припомних какъв велик живот на любов, поклонение и саможертва живях за Него. Казах Му за всички дела, които бях извършил, като припомних, че съм Го приел в ранните си младини и съм Му служил през целия си живот, през тези много години. Припомних Му, че в момента съм в беда и само Бог може да ми помогне, като удължи физическия ми живот. Бог беше напълно мълчалив, докато аз говорех. Когато приключих, аз чух истинския, доловим глас на Бога, когато Той започна да ми отговоря. Звукът на Неговия глас дойде върху мен отгоре, над Портите, дори преди думите да достигнат до мен. Докато Той продължаваше да ми говори какъв живот наистина съм живял, тонът на гнева в гласа Му ме събори по лице. Бог ми каза това, което искрено мислеше за мен и дори за други хора, които бяха постъпили като мен. Бог изтъкна, че вярата ми е мъртва, че делата ми не са приемливи и че съм работил напразно. Бог ми каза, че за Него е мерзост да живея такъв живот и след това да се осмеля да го нарека живот на поклонение. Аз не можех да повярвам, че Бог ми говореше по такъв начин! Бях Му служил толкова много години! Мислех си, че съм живял живот, угоден Нему! Докато Бог изброяваше погрешните ми постъпки, аз бях сигурен че Той ме бъркаше с някой друг. В мен не остана сила дори да се движа, камо ли да протестирам, и въпреки това изпаднах в паника. Не е възможно Бог да говори за мен! Просто не можех да приема, че това, което Бог каза, се отнасяше за мен! През всичките години си мислех, че съм вършил тези дела за Бога! А сега Бог ми каза, че всичко, което съм направил, е било за себе си. Дори когато проповядвах и свидетелствах за спасителната благодат на Исус Христос, аз правех това само за себе си, за да успокоя съвестта си. Като цяло, моята първа любов и дела бяха за мен. След като МОИТЕ нужди бяха посрещнати и удовлетворени, за да успокоя съвестта си, аз започвах да върша Божията работа. Това объркаше приоритетите ми и ги правеше неприемливи. Всъщност аз бях превърнал себе си във фалшив бог.

 


В Своите поучения Той показва ясно, че е ревнив Бог и не желае да има други богове преди Него; плътта, камъните, кръвта или което и да е. Няма да позволи на други богове дазастанат преди Него. Чак сега, когато бях пред Него и търпях Неговото наказание, истинското значение на два пасажа от Писанието ми станаха напълно ясни: Тогава Исус каза на учениците Си: Ако иска някой да дойде след Мене, нека се отрече от себе си, нека дигне кръста си, и така нека Ме последва. Защото който иска да спаси живота си, ще го изгуби; а който изгуби живота си, заради Мене, ще го намери. Понеже какво ще се ползува човек, ако спечели целия свят, а живота си изгуби? или какво ще даде човек в замяна на живота си? (Maт. 16:24-26) Ако дойде някой при Мене, и не намрази баща си и майка си, жена си, чадата си, братята си и сестрите си, а още и собствения си живот, не може да бъде Мой ученик. Който не носи своя кръст и не върви след Мене, не може да бъде Мой ученик... ако някой от вас не се отрече отвсичко що има, не може да бъде Мой ученик. (Лука 14:26-33)

 

 

Когато Бог ми каза какви са истинските ми мотиви, за първи път аз можех ясно да видя, чеделата ми са мъртви. Поради това, че показа гнева Си към мен, аз не можех да стоя, нито да говоря. В мен не остана никаква сила. Лежах там пред Него и се чувствах като мокър парцал, гърчейки се в агония. Трябва да спомена, че докато Бог ме наказваше, Той никога не каза, че аз не съм спасен, нито пък, че името ми не е в Книгата на живота на Агнето. Бог въобще не спомена за спасението, но говори само за делата, произведени през дотогавашния ми живот. Бог ми каза, че начинът ми на живот, който съм живял дотогава, не е приемлив за един истински християнин. Докато Бог ми говори за мъртвите ми дела, Той спомена, че има хора, които не са спасени, но си мислят, че са. Те ще преживеят Неговия вечен гняв. Той също така ми показа ясно, че има други Негови деца, които ще се озоват в моето тогавашно положение в Съдния ден. Така ми се разкри истинското значение на 1 Коринтяни 3:15, което казва: “А тоя, комуто работата изгори, ще претърпи загуба; а сам той ще се избави, но тъй като през огън.”

(Бог милостиво върна Питман към живота и го изпрати с послание да направи приготовление за скорошното идване на Исус.)

Howard Pittman"s Testimony

http://www.revlu.com/pit.html




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене