Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 604011
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
27.05.2012 15:28 - На 20 май се проведе преломна конференция на евангелските църкви
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 833 Коментари: 0 Гласове:
0



  Скъпи братя и сестри, още когато научих за конференцията в Самоков, почувствах без съмнение, че трябва да бъда там. В момента съм без работа, но намерих начин да се сдобия с 20 лева, за да мога да присъствам. Пътувах с автобуса, и за мен това беше прекрасно време, прекарано в общуване с любимите братя и сестри. Когато пристигнахме в спортната зала в Самоков и богослужението траеше - от много години не съм чувствала присъствието на Святия Дух толкова силно. С такава тежест го усещах върху мен, че просто можех да падна. Чрез думите на пастор Павел Бог ми проговори лично - пасторът каза, не бива нито един от вас да си тръгва от тук, без да си е изяснил, какво ще бъде служението му към Бога и участието му в Божието дело. По принцип, когато съм в църква, често се случва да не искам да стана права, за да пея. Често нямам желание за това. Но явно силното присъствие на Духа залата ме накара да правя обратното. Смешно е, обикновено в църква всички са прави, а аз апатична и седнала, сега беше точно обратното.Всички седяха на моменти, а само аз пеех с издигнати ръце. Почувствах се много обидена, когато повечето присъстващи проявиха неуважение към младежите и техните лидери с това, че излязоха и опразниха  залата, когато младежкото служение започна. Моля, друг път да не им се казва, че това служение е само за младежи, за да не може това да ги стимулира да си ходят. Стана ми неприятно, като гледах, как всички се насочиха към колите си и след малко колите тръгнаха и паркингът се изпразни...По принцип не харесвам проповедите на някои младежки лидери. Но тази беше различна и силно ме докосна. Илиан - Джан попита, какво ще дадеш на Бог, както Моисей Му е дал това, което има в момента - жезъла, тоягата си, ти какво ще Му дадеш?! Внимателно помислих какво бих могла да Му дам.Всичко бих Му дала. Аз имам много таланти, знания, които бих дала. Бих дала времето си, сърцето си. 
Нека следващия път освен младежко, има и женско служение - нас, жените то ни докосва повече, отколкото обикновените служби. 
Останах ужасена, обаче, от поведението на хората в залата. Зад гърба ми седяха християнски семейства и групи, които постоянно бъбреха помежду си и с това ми пречеха да слушам. По едно време започнаха да се хранят и да разливат по земята напитки и трохи. Много деца тичаха из залата и коридорите без никакъв родителски контрол. Значи , нещо у нас куца.Аз самата още не знам какво е - липсата на дисциплина е само едното, а то е и най-важното. Как ще се борим против дявола и ще бъдем воини в Божията армия, щом като дисциплина нямаме? 
Благодаря на Бога, едно от най-големите благословения, които Бог ми даде тук е запознанството с нови хора и общението с тях. От тях научих много нови неща.Обичам ви и вярвам, че ще присъствам и на всички следващи такива конференции.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене