Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 603811
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
29.11.2012 16:09 - Свидетелство за това, как Бог ме е изцелявал от болести физически и как ме е освобождавал от зависимости и проблеми
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 660 Коментари: 0 Гласове:
0



 Първоначално и аз, като повечето хора, гледах само как другите биват изцелявани. Затова често си мислех, е, може би другите са по-добри от мен, или с мен има проблем. Може би изцелението не се отнася за мен, защото все не ставаше. Но ето че стана.

Бях получила червени пъпки по корема. Лекарите не знаеха как да помогнат. Не знаеха от какво са. Говорих с моя сестра в Господа и тя ми обясни, че аз трябва да приема изцелението на вяра. Значи, трябва да изгоня от мен духа на болестта, който е демон, и после, дори и да не виждам изцелението веднага, трябва да приема, че е станало.

Така и направих.

След една проповед, проповедникът подкани да излязат напред за молитва за изцеление болните. Аз пристъпих напред, той положи ръце върху мен и се помоли. От тогава аз вярвах, че вече съм изцелена. Дяволът много пъти връщаше симптомите към мен, но аз отблъсквах намеренията му. Само след един ден видях изцелението си на практика. Заболяването изчезна на следващата сутрин. Там, на мястото на обривите, имаше златисти среди, които показваха, че там нещо е имало. Гледах изумена, за пръв път виждах такова нещо. След една година дяволът пак ме атакува, като върна симптомите, но вече аз бях предупредена да не им вярвам и ги отхвърлих.

По същото време имах и друго кожно заболяване – нещо като екзема под мишницата. Изгоних в името на Исус духа на болестта и вярвах, че вече я няма. След една седмица екземата изчезна и остана на мястото й само една златиста следа.

Много интересно беше третото ми изцеление. Присъствах на едно молитвено събрание. В него поучаваше съпругата на пастора. Тя свърши общата молитва и после всички седнахме на местата си, за да слушаме поучението й. Святият Дух в мен ме подбуждаше на коленича и да се моля на езици. Отговорих мислено, как ще стана сега, сега всички седят мирно и слушат, какво ще си помислят другите. Като видя непокорството ми, Той взе да ме изобличава. Подчиних се . Видях изумения поглед на едно момче до мен, което не разбираше постъпката ми. След години говорих с друг човек, който каза, че от тогава е запомнил постъпката ми и тя много го е насърчила за вярата му. Докато се молех тогава усетих, че нещо ми олеква, но не знаех от какво. След два дни разбрах. Имах гръбначно изкривяване точно на врата. Той беше извит като на костенурка. Видях, че той бавно се изправя. Значи, аз бях изцелена благодарение на моето послушание към  Божия глас.

Много е интересно да разкажа за първото ми изпитание в християнския ми живот и как Бог го доведе до победа. Веднъж нашият пастор каза, че трябва да молим Бог да ни покаже какъв е Божият план за живота ни. За целта трябваше да Го помолим да ни го покаже във видение или в сън. Също трябваше да ни покаже да видим Исус разпънат, за да видим и осъзнаем какво Той е направил за нас. Тогава същата нощ сънувах сън – единственият пророчески сън, който Бог ми е давал. Сънувах стаята, в която спя. Тя имаше голяма библиотека. В нея имаше врата за шкаф и върху шкафа имаше налепени плакати на Майкъл Джексън. Единият от тези плакати изобразяваше певеца, облечен в червено. Този плакат въздействаше много силно. В съня си видях, че този плакат оживя пред мен и лицето на Майкъл ми намигна. Аз се изплаших и повиках баба ми. Изплашено й посочих плаката и й казах, виж, той оживя. И тука сънят свърши. Това беше още първата седмица, след като се покаях и предадох живота си на Господа, затова не знаех как да постъпя. Никой не ми беше казал, че трябва да моля Бога да ми открие съдържанието на съня и значението му. Затова аз се обърнах към тълкувание на съня със съновник. Говорих след няколко дни с моята духовна майка и тя получи тълкувание на съня. Разплака се и каза, чрез този плакат от съня дяволът влиза в твоя дом, махни плаката, скъсай го и го изхвърли. Така и направих, но това ми костваше сума ти главоболия от страна на майка ми...

Пристигнах си в къщи, скъсах плаката, и майка ми се ядоса. Каза, за него се е давало пари. Какви са тези ненормални хора, които те учат на такива неща?! Да не се стигне до там, че да те пращаме в психиатрията след това?!

Молих се цяла седмица тази буря да отмине, и на следващата неделя, като да тръгна за църква, се притесних каква ще е реакцията – дали ще ме пуснат. Но за моя изненада стана чудо. Майка ми беше цялата като че ли пълна с някаква вътрешна светлина, която струеше от нея. Каза ми, иди на църква, там поне ще научиш нещо полезно. Не вярвах на очите и ушите си.

Една година след това имах нужда от пари. Трябваше да си купя четири ценни християнски книги, защото в комплект ги продаваха с намаление. Майка ми отказваше да ми даде парите. Помолих се на Бог да направи чудо, за да снабди нуждата ми. Отидох тия дни да посетя моя близка християнка. Поговорихме малко и аз си тръгнах.Усетих, че тя бръкна в джоба ми и сложи там нещо. Разбрах, че това са парите.Благодарях много пъти на Бога за това. В името на ИСус. Амин.

Искам да знаете, че много пъти Бог говори на хора да дадат пари на други хора, така както тя даде на мен пари. Може дори да дадете на непознати.

По онова време имах страхотни демонични атаки от дявола. УСещах присъствието му. Той ме притискаше да се откажа от Бога. Объркването в ума ми беше голямо. Успях с упование и надежда, че все някой ден ще има помощ от Бога, да се издигна над това – гонех демона в името на Исус, правех колективни молитви. Един ден стана чудо. Прибирах се от училище и вече чувствах, че изнемогвам и силите ми да се боря срещу него свършват. Казах на Бога – предавам се, не мога, поемай Ти от сега нататък. Изведнъж усетих как сила и светлина в някакво свръхестествено присъствие ме обгърнаха като скафандър. И краят дойде.

От силен стрес и проблеми с домашните бях получила и раздвоение на личността. Чувствах, все едно в мен живеят две души, двама души. ТОгава, точно когато бях в объркване, но Бог извърши много чудеса за мен, за да покаже, че не ме е забравил, стана чудо. Вървях по Граф ИГнатиев по трамвайната линия. Усетих, как, в следствие на молитвите ми и търсенето на Бога, изведнъж в мен тези две половини се съединиха завинаги и така е до ден днешен.

По време на атаките ми от дявола имах демонична атака по време насън. Сънувам, че дяволът ме е притиснал и казва, откажи се от Бога. Чувствам, че не издържам и съм готова да се поддам. ИЗведнъж чух глас, който каза, ти сънуваш, не се безпокой. Казах му, Господи, събуди ме тогава.И Той ме събуди. ЗНачи, дори насън не ми позволи да се откажа от Него. Слава на името Му за това.

Имах пороци , от които не можех да се откажа с десетилетия – борех се, но не можех. Имахме молитвена група в църквата и затова реших, че колективната молитва е по-силна. Молихме се и на следващия ден вече имаше огромен ефект. Демоничното присъствие на ненормална лакомия за храна, натрапващи се мисли за секс и мисли за окултизъм бяха почти изчезнали. Почувствах облекчение.

Имах и друг проблем, който представих в молитвената група. Имах избраник на сърцето си, за когото исках да се омъжа, но нещо не ставаше. Помолихме се ако той е избраният за мен от Бога, да стане, ако не, аз да знам, че не бива. Бях чакала този човек осем години, за да се омъжа евентуално за него. Но след тази молитва минаха дни и усетих интуитивно, че това не бива и няма да стане. Значи, това беше отговорът.

Бог ме е употребявал чрез Святия Дух да ходатайствам за много неща. Молех се дълго веднъж, като чувствах, че има нещо лошо да става. След това стана ясно – сестра ми бе преживяла катастрофа и по чудо бе оцеляла. Рейсът й се бе забил в някакъв строеж и един кол щял да я промуши. Някакъв чичко за секунди я издърпал и тя останала жива.

Друг път беше за последното силно земетресение сега – 21 май 2012. Една седмица преди това се молих за бременна жена, която не можела да роди. Мъчила се три дни.Още по време на молитвата са я вкарали в родилното и е родила. Но чувствах, че има още нещо – нещо лошо наближава. СЛед една седмица бях на църковна конференция в Самоков. Имах силно присъствие на Духа и се молех и пеех. Чувствах, че се моля против нещо лошо, но не знаех какво е  - точно след един ден земетресението ни тресна.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене