Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600527
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
01.04.2013 12:27 - Ден на молитвата
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 2471 Коментари: 0 Гласове:
0



 http://www.facebook.com/groups/300303210047421/permalink/457503870994020/
Виолета Златева БОГ БЪРЗА ДА ИЗПЪЛНИ СЛОВОТО СИ
Възлюбени в Господа вчера беше националния молитвен ден за България и искам да ви споделя това което Бог ни откриваше на нас вчера.Виждах как Бог на силите Ейва Саваот воюва за България.Той помазваше ходатайте със сила за раждане на неговото намерение за България/раждащата молитва на Илия за дъжд /Сега е време за активно ходатайство за България.Ще има голяма съпротива срещу божиите цели за България ,но укрепи се верни народе защото Бог воюва за нас и ни едно оръжие няма да успее.Исая 54:
17. Ни едно оръжие скроено против тебе не ще успее; И ще победиш всеки език, който би се повдигнал против тебе в съд. Това е наследството на слугите Господни, И правдата им е от Мене, казва Господ. Бог излива голяма благодат на покаяние и който се предаде ще бъде очистен и мощен съработник на Бога.Време в което Бог ще изкоренява това което врага е посял в тялото Христово в България и за божия градеж.Еремия 1:10. Виж, днес те поставих над народите и над царствата, за да изкореняваш и да съсипваш, да погубваш и да събаряш, да градиш и да садиш.Бог разтърсва небето и земята и падат всички неща ,които се клатят и остава само неговото непоклатимо царство.Евреи 12:25. Внимавайте, да не презрете този, Който говори; защото, ако ония не избегнаха наказанието, като презряха този, който ги предупреждаваше на земята, то колко повече не щем избегна ние, ако се отървем от Този, Който предупреждава от небесата! 26. Чийто глас разтърси тогава земята; а сега Той се обеща, казвайки: "Още веднъж Аз ще разтърся не само земята, но и небето". 27. А това "още еднаж" означава премахването на ония неща, които се клатят, като направени неща, за да останат тия, които не се клатят.28. Затова, понеже приемаме царство, което не се клати, нека бъдем благодарни, и така да служим благоугодно Богу с благоговение и страхопочитание; 29. защото нашият Бог е огън, който пояжда. Бог благославяше България както Мойсей научи Аарон да благославя божия народ и да възлага името на Бог върху тях.Числа 6:22. Господ говори още на Моисея, казвайки: 24. Господ да те благослови и да те опази! 25. Господ да осияе с лицето Си над тебе и да ти покаже милост! 26. Господ да издигне лицето Си над тебе и да ти даде мир!  Виждах молитвите на светиите като благоуханен тамян пред трона на Отца.Бог очистваше от духовно блудство и всякъква нечистота народа си. Еклисиаст 3:17. Рекох в сърцето си: Бог ще съди праведния и нечестивия; Защото има време у Него за всяко нещо и за всяко дело.Той издига нов народ в България свят ходещ в стаха от Господа.Бог работи за България и никой не може да Му попречи Исая 43:13. Да, преди да е имало време {Еврейски: Ден.}, Аз съм; И няма кой да избавя от ръката Ми; Аз действувам, и кой ще Ми попречи?Да продължаваме за викаме за праведно управление в България.Бог ще върши велики дела в България и народите ще видят това.Той ще излива реки на жива вода върху България,ще я съживи и обнови.Дъжда на Неговото съживление идва,Неговото намерение за България ще устои. Римляни 16:20. А Бог на мира, скоро ще смаже сатана под нозете ви. Благодатта на нашия Господ Исус Христос да бъде с вас.
Водачи на правда и истина издига Бог в България,мощни апостолски служения,на божиите пророци е заповядано да говорят и да не млъкват нито да се боят.След това към мен дойде една авторска песен на една сестра от Господа която вярваме пророческа сега за България.Камък по камък
Камък по камък Бог ще разруши старите крепости във живота ни
словото божие в мене гори всичко нечисто и всички лъжи
Махни се ти сега Сатана и знай те мъртъв за мен е света 
не ме превлича веч тъмнина избрах живота в Исуса Христа
На теб Уповавам за Теб ще се държа от мен да направиш съд за славата
нека ме мие кръвта на Агнеца за изцерение и свобода
Махни се ти сега Сатана и знай те мъртъв за мен е света 
не ме превлича веч тъмнина избрах живота в Исуса Христа
Стъпка по стъпка ще превземам аз земята която ми дава Отца
старото пада гради се ново днес върху основа от чисто сърце
Махни се ти сега Сатана и знай те мъртъв за мен е света 
не ме превлича веч тъмнина избрах живота в Исуса Христа
Бог говори спасение и правда за България Исая 45:8. Роси, небе, от горе, И нека излеят облаците правда; Нека се отвори земята, за да се роди спасение, И за да изникне същевременно правда; Аз Господ създадох това.Помазва пророците си да говорят словото Му и да се извърчва вплята Му както на небето така и на земята Исая 55:11. Така ще бъде словото Ми, което излиза из устата Ми; Не ще се върне при Мене празно, Но ще извърши волята Ми, И ще благоуспее в онова, за което го изпращам.Бог осуетява намеренията на земните царе Псалом 2.И накрая ще завърша с божието намерение за България. Езекиил 36:33. Така казва Господ Иеова: В деня, когато ви очистя от всичките ви беззакония, ще направя и да се населят градовете, и запустелите места ще се съградят. 34. Опустошената земя ще се обработи, макар че е била пуста пред очите на всекиго, който минаваше. 35. И ще казват: Тая земя, която бе запустяла, стана като Едемската градина, и запустелите, опустошените и разорените градове се укрепиха и населиха.36. Тогава народите останали около вас ще познаят, че Аз Господ съградих разореното и насадих запустялото. Аз Господ изговорих това и ще го извърша. 37. Така казва Господ Иеова: При това Израилевият дом ще Ме потърси за да им го сторя. Ще ги умножа с човеци като стадо; 38. като стадото за жертва, като стадото, което пълни Ерусалим във време на определените празници, така човешки стада ще пълнят запустелите градове; и ще познаят, че Аз съм Господ.Бъдете благословени възлюбени в Господа и искайте неговата воля нека бъдем неуморните стражи на кулата.Исая 62:6. На стените ти, Ерусалиме, поставих стражи, Които никога няма да мълчат, ни денем ни нощем. Вие, които припомнювате на Господа, не замълчавайте, 7. И не Му давайте почивка, Догдето не утвърди Ерусалим, и догдето не го направи похвален по земята.  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене