Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600565
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
25.06.2013 16:11 - Молитва за освобождение
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
0



 Молитва за освобождение на Джон Екарт

Отче в небето аз ти благодаря. Благодаря Ти, че изпрати Исус да умре за моите грехове. Вярвам, че Исус ме изкупи от проклятието. И на основание на Гал.3.13. Аз упражнявам своята власт и в името на Исус аз разчупвам всяко проклятие, което може би е върху живота ми, заради мои грехове, или греховете на моите предци. Разчупвам тези проклятия от двете страни на рода ми. Разчупвам ги назад до 16 поколения от страна на баща ми и от страната на майка ми. Разчупвам проклятието на бедност. Разчупвам всяко проклятие върху брак. Разчупвам всяко проклятие на психична болест. Разчупвам всяко проклятие, което предизвиква злополуки. Разчупвам проклятието, което предизвиква спонтанни аборти. Разчупвам всяко проклятие на заболяване, болест и немощ. Разчупвам всяко проклятие на злоупотреба и насилие. Разчупвам всяко проклятие на чародейство. Разчупвам всяко проклятие на идолопоклонство. Разчупвам всяко проклятие на поход. Разчупвам всяко проклятие на отхвърляне. Разчупвам всяко проклятие, което носи провал. Благодаря ти Исусе, че ме освобождаваш. Заповядвам на всеки дух в моя живот, който не е от Бога да напусне. Защото ти нямаш законно право да бъдеш в живота ми. Защото аз вярвам в кръвта на Исус. Сега аз затварям вратата за теб в живота си. Заповядвам на всички фамилярни духове, които са дошли по кръвен път да си отидат. Разчупвам всяко наследствено проклятие. Разчупвам всички етнически проклятия върху себе си. Разчупвам всички български проклятия дошли по кръвна линия в името на Исус. Дяволе не те искам в живота си. Аз съм дете на Бога. И ти нямаш право да си в живота ми. Аз съм благословен. Аз не съм проклет. Дяволе ти трябва да напуснеш, защото ти не можеш да стоиш против моята воля. Моите грехове са простени. Исус ме е освободил. И сега аз вярвам, че освобождението ми принадлежи. Аз ще имам пробив. Проклятията няма да ме задържат повече. аз ще имам успех във финансите си, в брака, в моето физическо тяло, ще имам успех в ума си; в служението; защото вече не съм под проклятие, но съм под благословението на Господа. Така че демони напуснете, тръгвайте си, изгонвам ви в името на Исус.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене