Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 602407
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
07.10.2014 21:21 - «МОЛEТЕ СE ЗА СВОЯ РОД!»
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 547 Коментари: 0 Гласове:
0



Когато аз бях още дете, помня, как моята баба Фотиния често ми говореше: «Ти си много непослушна!» Другите деца в нашето семейство бяха по-послушни, те просто се бояха. А у мене нямаше чувство за страх, и баба винаги говореше: «Има такива дечица – скромни, послушни, които всичко изпълняват». Тя започваше да ми разказва за тези деца, и разказваше за.... Славочка! А аз се смеех на нея и и говорех: «Бабо, а ти такива деца виждала ли си някъде? Деца, точно такива?» А тя ме гледаше и говореше: «Не, аз такива не съм виждала». Аз и казвам – «Бабо, да такива деца няма – всички деца са еднакви»… И когато Славочка се роди именно такъв, и когато порасна, - аз си спомних думите на баба си. Тоест, тя като че ли още от детството ми ме подготвяше, за това че такива деца съществуват. И тя ми обясняваше, че това са свети деца. Но тя такива не е виждала. А ето, аз видях. 
"Когато Славочка (Вячеслав) се роди и аз видях, че той не е съвсем обикновено дете, то аз започнах да се питам: а защо всичко това се случва в нашето семейство? И аз не успях да се въздържа и веднъж го попитах: "Славочка, да не би да си сгрешил, та си се родил при нас?" Питам това, защото нищо забележително не съм открила в нашето семейство, че Господ да ни дари с такова чудо. Аз го попитах съвършено искрено: "Славочка, да не би да си се объркал?" Той се усмихна и каза: "Мамо, в твоя род е имало толкова добри хора!" А какво значи добър човек - попитах Славочка. Той отговори: "Това е човек, който живее богоугодно!" И той започна да ми разказва за нашия род. Той ми разказа за целия ни род - чак до Адам и Ева, и каза, че в нашия род е имало много добри хора. И само благодарение на тези хора от нашия род, сега, в Последните дни се е родило такова дете. Славочка каза още: "Сега, мамо, идва преглед на всички хора от всеки род и представителите на днешното поколение могат или да погубят своя род, или да му помогнат. Сега по вина на нашето последно поколение може да загине целият род. Човекът, като представител на целия си род днес, в Последните времена е длъжен много да се моли, защото греховете в рода са много." Славочка каза, че "нечистите във всеки род са много и затова сега е нужно мъжество, нужно е да се извърши подвиг - трябва много много да се молим." И Славочка молеше хората колкото се може повече да се молят, колкото се може по-често да се изповядват и причастяват и ги молеше да "постят разумно", защото ако не са здрави, то трябва да помислят как правилно да постят. А да се молят - каза Славочка - е нужно много, и вкъщи много много да се молят, защото сега от нашите молитви зависи спасението на целия ни род! И се получава така, че ние нямаме никаква заслуга за това, че Славочка се е родил при нас, а заслугата е на целия ни род. Той каза: "В твоя род, мамо, е имало много добри хора". И затова, сега на всички е необходима усърдна молитва за спасението на своя род."



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене