Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 604092
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
24.06.2015 16:34 - Второто преживяване в небето и ада
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1178 Коментари: 0 Гласове:
0



 http://www.divinerevelations.info/documents/prepare_to_meet_your_god/2nd_video/bulgarian_angelica_zambrano_2nd_experience.pd
f
По време на второто ѝ пътуване, на Анжелика ѝ бе показан съда над християните, които ограбват Бог от дарения и десятъци, съда над покланящите се на идоли и бунтовни деца, Книгата на живота на Агнето и много други неща. „Кажи на Моите хора, че идвам скоро и Аз идвам за святи хора, кажи на Моите хора, че само светиите, само светиите ще Ме видят.” 14 януари 2012, 23:50, Емпалме, Еквадор. Господ взе Анжелика за втори път. Анжелика: В 12:00 по сред нощ в дома ни пристигнаха някои братя от църквата, след това дойде и медията и всичко бе записано. Както си бях на леглото, изведнъж видях два ангела. Както преди, те ме хванаха за ръце и казаха: „Стани, защото Царят на царете и Господа на господарите те очаква”. Аз станах и видях тялото си да лежи там, видях и другите хора, които бяха в стаята. Протегнах ръцете си към ангелите и ние започнахме да се издигаме нагоре. Издигахме се много бързо и само за секунда пристигнахме пред Господа. Чух ангелите да се покланят: „Алелуя…. Свят, Свят”. Бях толкова щастлива. В царството на Бог, аз бях в най-красивата градина. Видях Господ да се приближава. Той каза: „Дъще, чаках те, защото имам да ти кажа много неща”. „Господи, ето ме, искам да остана с Теб. Не искам да се връщам на земята, моля Те, нека остана с Теб.” Господ отговори: „ Дете Мое, имаш да свършиш много неща. Ти трябва да работиш, ти трябва да продължиш с Моето дело. Аз ще ти покажа нещо за твоя живот, нещо за Моите хора и нещо за човечеството, защото искам да спася човечеството и не искам никой да погине.” След това видях два ангела, Михаил и Гавраил, държащи огромни свитъци. Свитъците бяха много красиви и блестяха. Аз ги погледнах и попитах: „Какво е това?”, а Исус каза: „Искаш ли да знаеш какво пише в свитъците?” Аз отговорих: „Да, Господи.” Той каза: „Михаил, отвори ги.” Михаил започна да ги отваря и аз видях златни надписи, като цифри, но не ги разбирах. Помислих си: „Какво е това?” и ангел Михаил ми отговори: „Всички тези букви и цифри, които виждаш написани тук са тези хора на земята, които са приели нашия Господ за техен Спасител, чрез преживяването, което ти имаше с Него.” Аз толкова се развълнувах и попитах: „Колко са те?” Той ми каза точния брой на душите в хиляди. Моето сърце се съкруши, започнах да плача и попитах: „Господи, това са толкова много обърнати души!”, Той отговори: „Виждаш ли този ангел, ангел Гавраил има точния брой на тези хора, които са били чужди на Моите 2 пътища и сега дойдоха при Мен. Те дойдоха при Мен, дете Мое”. Аз погледнах към числото и забелязах, че беше много голяло. Казах: „Господи, това означава, че моята корона е пълна с перли и че Ти ще ме оставиш тук, в Твоето царство?” Господ отговори: „Не, дете Мое, времето ти още не е дошло. Ти трябва да се върнеш на земята. Искаш ли да видиш короната си?” Аз отговорих много развълнувано: „О, да Господи, бих искала да видя короната си”, Той каза: „Ангел Гавраил, донеси короната ѝ”. Аз видях Гавраил да носи много голям поднос, с красива корона, но само с няколко перли върху нея. Аз попитах: „Господи, чия е тази корона?” Той отговори: „Това е твоята корана, дете Мое”. Аз попитах: „Но, Господи, защо короната ми не е пълна с перли, щом като много души са дошли при Теб?” Той отговори: „Дъще, очаква те още дълъг път. Само 3 500 души са дошли в Моето присъствие, но ти трябва да вървиш и да проповядваш Моето слово, защото още много души трябва да дойдат при Мен”. Но, Господи, защо не мога да остана? Той ми каза: „Дъще, защото Короната на живота трябва да се изпълни с перли”. Аз казах: „Добре, Господи, ще продължа Твоето дело”. Тогава Той каза: „Имам да ти показвам неща, Мое дете.” Господ ме отведе и ние бързо се спуснахме от небето в един тунел от ада, точно както първият път, когато преживях Ада. Аз казах: „О, Господи, какво става?” Исус отговори: „Имам да ти покажа нещо в Ада”. „Но, Господи, аз не искам да бъда там. Господи, спомни си нашето първо преживяване, Ти вече ми показа много неща.” А Той каза: „Да, Мое дете, но сега ще ти покажа различни неща”. Ние отидохме сред пламъците още веднъж и аз започнах да плача. Изобщо не беше лесно да бъда там. Аз казах: „Господи, искам да изляза от тук, моля те, помогни ми”. Чух милиони хора и някои от тях казваха: „О, Господи, имай милост към мен, помогни ми. Моля те, Господи, дай ми още един шанс”. Сред всички тези хора, аз чух един да казва: „Моля те за прошка сега, Господи, защото откраднах от Теб, прости ми за кражбата. Аз откраднах от Теб, Господи, и не искам повече да го правя”. Аз попитах: „Господи, кой е този и защо казва, че е откраднал от Теб?“ „Дете Мое, ще ти покажа кой е този.” Ние влязохме в неговата килия и аз видях един обезобразен човек. Пламъците се отдръпнаха и аз можех да видя, че той е измъчван. Всички тези хора, които са в ада имат една платка на гърдите си и числото 666 на челата си. Този човек протегна ръката си и каза: „Господи, прости ми”. Аз попитах: „Защо си тук? Защо молиш за прошка от Господа, защо? Ти каза, че си откраднал от Бог, но никой не може да краде от Бог? Това е невъзможно, защо казваш, че си откраднал от Него?“ Той отговори: „Ще ти разкажа моята история… Аз бях християнски водач. 20 години познавах Христос, но през тези 20 години аз казвах: всичките тези пари от моите дарения и десятъци отиват за поддържане на пасторите, но аз съжалявам, защото сега знам, че не са били за тях, те са били за Господа. И за това казах, че съм крадял от Бог… Точно в този момент има толкова много хора на земята, които ограбват Господа, както правех и аз. Когато се върнеш на земята, кажи на тези хора, които не искат да дават десятъците и даренията си, да не крадат от Господа, иначе ще завършат в Ада, а никой крадец не може да влезе в Небесното Царство. Аз познавам Святото Слово и сега съжалявам и осъзнавам, че съм ограбвал Господа”. (Малахия 3 3:8) „Кажи на хората, когато дават на Бог, да дават с истинска любов”. (2 Коринтяни 9:7) Този мъж продължаваше да се моли: „Господи, прости ми”, и Господ отговори: „Твърде късно е, няма възможност за теб”. Аз попитах човека: „Но защо ти ограбва Господа, защо? Ти знаеше много добре, че не можем да крадем Божиите десятъци и дарения”. Той отговори: „Да, много добре знаех, но никога не следвах това, не го правех, защото бях много горд човек”. Никога недейте да крадете от Господа! Давайте своите десятъци и дарения на Бог, защото това, което даваме на Господа на земята не е за хората. Когато даваме на Бог от цялото си сърце, то това е за Царя на царете и за Господа на господарите. Библията казва, че Господ ни изпитва, ясно е казано в Малахия 3:8-10 Вие сте наистина проклети, защото вие – целият тоя народ, Ме краде. Донесете всичките десетъци във влагалището, за да има храна в дома Ми и опитайте Ме сега за това, казва Господ на Силите, дали не ще ви разкрия небесните отвори и да излея благословение върху вас, тъй щото да не стига място за него. Ако искате Бог много да благослови вашето семейство и живота ви, тогава никога не крадете от Бог. Време е да благословим Бог, за да може и Той да благослови живота ни. Господ каза: „Сега ще ти покажа нещо различно”. След като напуснахме това място, Господ ми напомни за нещо, което ми беше показвал и преди. Тогава ми бяха показани килиите в Ада и една специална ДУМА. Думата "ARVIERD" беше показана на Анжелика. Проучвания показаха, че това е стара италианска дума или латинска. При проучването ние открихме древен ръкопис с 400 страници, относно тази дума, която говори за истинския Ад. Аз не знам значението ѝ, но разбрах, че означава нещо като религиозност/набожност. Исус ме отведе до това същото място, за да видя тези килии отново. Когато влязохме вътре, видях хиляди хора. Имаше две жени облечени в черно. Аз попитах Исус: „Кои са тези?“ Аз бях шокирана да видя една монахиня. В ръцете ѝ имаше огромни змии, които оформяха нещо като разпятие/кръст и броеница. Аз казах: „Какво е това, защо те са тук?” Една от тях ми проговори с тъжен глас: „На земята аз бях монахиня, но сега съм на това място”. Аз видях, как тя започна да се моли и една змия стисна ръцете ѝ. В ръцете ѝ имаше хиляди червеи. Господ каза: „Виж и чуй техните думи”. Тя започна да хлипа: „О, Господи! Не мога повече да издържам, искам да изляза от това място. Не искам да бъда тук, моля те, Господи, помогни ми!” 4 След това видях другата жена и части от нейния живот ми се разкриха като на някакъв вид екран. Аз видях какви в действителност са монахините и техния таен живот. Видях как монахините имаха сексуални взаимоотношения със свещениците, а някои от тях бяха и лесбийки. Видях много повече, и сега те се покайваха. Но за съжаление, за тях повече няма възможност за покаяние. Твърде късно е. Тези монахини казаха: „Отиди и кажи на тези, на земята да не идват на това място, моля те, отиди и им кажи да не идват тук”. Понякога монахините и свещениците казват, че ще се молят Бог да освободи души от Чистилището. Но ви казвам истината, независимо дали ми вярвате или не. НЯМА такова място като Чистилище. То е било измислено от хората и от папите. Библията ясно казва, че има Небе и истински Ад. Исус ме заведе на двете места, но никога в Чистилището. Той ясно ми каза: „Чистилището не съществува! Отиди и кажи на хората да направят своето решение, докато са на земята, защото докато има живот, има и възможност за покаяние”. Много хора казват: „Нека да се молим, така че роднините ни да напуснат чистилището”. Престанете! Защото ако те са без Христос в Ада, те никога няма да излязат. Това е жалко, но е истина, че те са в Ада. Но ако те са умрели с Христос в сърцата си, тогава те са в присъствието на нашия Небесен Баща. Сърцето ме боли, като знам колко много души са измамени от дявола да вярват в чистилище. Приятелю, време е да разбереш истината – чистилище НЕ съществува. Трябва да вземеш решение сега, къде и с кого искаш ти да прекараш вечността? Ти правиш своите собствени решения – дали ще е Небесното Царство с Исус Христос или Ада с дявола. Господ ми заповяда да бъда директна, когато ви казвам това, не зависимо дали го вярвате или не. Аз се покорявам на Господната заповед, защото един ден ти и аз ще застанем пред Бог, и ще свидетелстваме за всичкото добро и зло, което сме правили на земята. Ако не се покаеш от греховете си и от поклонението на идоли, ти ще завършиш в Ада. Обърни се към Христос, Той ще ти даде вечен живот. Не искам да ви плаша, но това е истината. Господното слово е много ясно и то казва, че НИКОЙ крадец няма да влезе в Небето. Господ ми показа, че във всеки образ/статуя има демон. Ето защо хората отиват при Девата от Гуадалупе, девата от Чинема, статуята на дева Мария и още толкова много други девици. Дори статуите с Божественото дете (бебето Исус). Моля ви, повярвайте ми, всички тези статуи имат статуи зад 5 себе си. Много хора твърдят, че отиват при тези деви или при Божественото дете и получават изцеление. Но зад всеки от тези образи стои демон. Дяволът слуша и с неговата фалшива сила, той понякога прави така, че да изглежда като случило се чудо, така че да продължиш да вярваш и продължиш да се покланяш на него. Чуйте ме, дяволът ще ви заплати за това много зле и ще ви даде вечно смърт. Така че спрете да се покланяте на образи и търсете Христос, защото Той ще ви даде вечен и изобилен живот. (Йоан 10:10) Господ ми показа тези монахини и те викаха: „Искам да изляза от тук, съжалявам, че се покланях на идоли и греших на земята. Сега не мога да напусна това място.” Аз попитах едната от тях: „Но вие знаехте истината, нали? Знаехте Божието свято Слово, нали?” Тя отговори: „Да, аз познавах Святото Слово, но никога не се покаях, никога не търсих Христос. Има много монахини в манастирите поради много причини. Аз бях в манастир, защото страдах от болезнено разочарование в любовно отношение. В манастирите има много монахини, поради това, че са били имали разочарование в любовта. В много случаи, техните годеници са ги оставили на сватбения олтар или приятелите им са ги предали. Много от монахините са нещастни в манастирите, защото живота им е пълен с проблеми и манастира е извинение за тях. Единствената истина е, че те служат на сатана.” Святото Слово на Бог казва в 1 Кор. 6:9-10: „Не знаете ли, че неправедните няма да наследят Божието царство? Не се заблуждавайте: нито сексуално извратените, нито идолопоклонниците, нито прелюбодейците, нито хомосексуалистите, нито крадците, нито сребролюбците, нито пияниците, нито клеветниците, нито измамниците ще наследят Божието царство.” Неговото Свято Слово ясно казва в Откровение21:8: „А колкото за страхливите, невярващите, подлите, убийците, сексуално извратените, чародейците, идолопоклонниците и всички лъжци, тяхната участ ще бъде в огненото езеро, с горяща сяра. Това е втората смърт.” За всички хора в Ада няма изход, твърде късно е за тях. Но за вас, които все още живеете на земята, вие все още можете да се примирите с Бог. Не пропускайте тази възможност! Може би вие гледате сега и може това да е вашата последна възможност, която Бог ви дава да се покаете. Избегнете Ада, защото Христос протяга своята ръка на милост към вас. Когато ние напуснахме килията, аз започнах да плача и казах: „Господи, отведи ме от тук. Не искам да съм тук“. А Той ми каза: „Искам да ти покажа още…“ Докато вървяхме, аз чух виковете на едно младо момиче: „Помощ! Помощ!“ „Коя си ти? Защо си тук?“, попитах аз. 6 Момичето отговори: „Аз съм тинейджър, бях на 15, когато умрях и дойдох на това място“. „Но защо си тук? Какво те доведе тук?“, попитах аз. А тя каза: „Аз си мислех, че имам цял живот пред себе си, защото бях много млада. Хората винаги ми говореха за Христос и спасението, но аз винаги казвах, че евангелските християни са луди. Винаги отхвърлях Святото Слово. Аз не исках да приемам Господа. Всеки път, когато те говореха с мен, аз просто се смеех и им се подигравах. Сега виждам, че съм направила най- голямата грешка в живота си. Погледни ме, аз съм тук и изгарям в пламъци. Аз умрях в автомобилна катастрофа и сега съжалявам толкова много. Тръгвала съм по толкова много пътища през това място, търсейки изход, и когато го намирах, не можех да напусна, защото демоните, които ме измъчваха се приближаваха казвайки: ‘Ти не можеш да напуснеш това място! Тук си за вечността!’. Аз не искам да бъда тук, о, моля те, помогни ми! Помогни ми!“ Аз казах: „Нищо не мога да направя за теб! Искаше ми се да можех да помогна на всички тези хора“. Господ каза: „За тези, които са тук, няма никаква възможност, но има само за тези, които са на земята“. Момичето каза: „О, моля те, отиди и кажи на хората и дори на семейството ми, да не идват на това място. Отиди и говори на младежите, които все още имат възможността да търсят Христос, кажи им да се обърнат от греха. На земята аз живеех отвратителен живот, живот пълен с грях, бях много горда. Наслаждавах се да ходя от парти на парти, никога не се покорявах на родителите си, винаги бях непокорна. И сега съжалявам толкова много и искам те да ми простят. Искам да изляза от тук. Кажи на всички на земята да не идват тук, да не идват тук, моля те. Кажи им да се покоряват на родителите си, да приемат Христос, защото Той наистина спасява. Той наистина спасява, дяволът ме измами и сега аз знам, че не мога никога да напусна това място. О, колко съжалявам!“ Тя извика и протегна ръцете си. Аз исках да ѝ помогна, но когато протегнах ръката си, тя започна да вика и беше издърпана в пламъците. Аз извиках: „Господи, колко е ужасно да бъдеш на това място“, а Той отговори: „Да, дъще, запомни това. Върни се на земята и се покорявай на Моите заповеди, така че човечеството да повярва, че Ада е реален и вечен, защото все още има много хора, които не вярват в Ада. Има много, които се подиграват, че Ада е измислица“. Дни преди моето първо преживяване в Ада, Господ ми даде едно видение и каза: „Погледни, този човек отиде в Ада“. Аз говоря за известен човек, познат като Майкъл Джексън, познат с бялата си ръкавица. Причината за това, той да е в Ада посочих в първото си видео. Докато записвах това видео, Господ ми каза: „Говори за него“. Ето защо ви казвам, че той е в пламъците на Ада. Докато се доближавахме до едно място с пламъци, аз можех да видя как демоните издигаха някого и го караха насила да танцува и да пее, както е правил на земята. Демоните му се подиграваха и го хвърляха в пламъците. Те го вдигаха отново и го биеха с пръчка. Той крещеше в ужасна болка. О, колко ужасно бе измъчван той. Сърцето ми се съкруши, като видях това и казах: „Господи, моля те, 7 направи нещо! Господи, помогни му“. Като протегнах ръката си към него, ръката ми изведнъж избухна в пламъци и се напълни с червеи. Аз казах: „Виж, Господи! Какво се случи?“ Тогава демоните започнаха да се смеят и да ми се подиграват, като казваха: „Ти ще останеш на това място“. И тогава забелязах, че не можех да виждам или да почувствам Господа до себе си, като че ли бях сама. Аз извиках: „Господи, Ти си тръгна, защо аз съм още тук?“ Демоните казаха: „Ние ще те измъчваме, ти оставаш тук“. След това чух ужасяващ смях, беше толкова ужасно. „Ха-ха-ха, ти оставаш тук. Най-накрая те хванах в капана, точно където исках да си. Исках да си тук, защото ти открадна много души от мен и аз ще те унищожа. Ти принадлежиш на това място“. Той даде заповеди на демоните: „Отведете я, заведете я там, където ѝ е мястото“. Аз отговорих: „Не, не, аз не оставам тук, защото Господ е с мен. Той каза, че няма да ме остави тук“. След това чух гласа на сатана: „Ти оставаш тук, ти оставаш тук, защото Господ не е с теб. Огледай се, Той не е с теб“. Аз се огледах и не можех да видя Господа. Почувствах се толкова сама и започнах да се съмнявам. Започнах да плача и да викам: „Господи, защо ме остави? Защо, Господи, защо?“ Веднага Господ каза: „Дъще, тук съм“. Аз чух Неговия глас в ухото си. Гледайки право в сатана, аз отговорих: „Господ е тук с мен“. Но той отговори: „Не, не е тук, погледни“. Аз не можех да видя Исус, но можех да чуя гласа Му. Отново започнах да се съмнявам, защото демоните се приближаваха към мен. Аз почувствах едно въже да ме стяга през кръста, продължавайки да ме дърпа към този глас. Той каза: „Ти проклета глупачке, това си ти, една проклета глупачка. Аз ще те унищожа, защото ти насърчаваше много души да не идват в ада, много души са извън ада, защото ти проповядва. Не го прави повече, дръж си устата затворена. Просто си затвори устата. Аз ще те унищожа, ще те убия“. Аз продължавах да плача, докато те ме обвиняваха. Изведнъж аз отговорих: „Не, сатана, ти няма да ме унищожиш, защото Господ каза, че е с мен. Аз не мога да Го видя, но със сигурност знам, че е тук“. Сатана продължаваше да ми се смее. Аз бях издърпана на едно място, по-близо до злия глас. Аз извиках: „Кръвта на Исус има сила и аз съм покрита с Неговата кръв. Тя ме покрива сега и сатана ще бяга, защото кръвта на Исус е върху мен. По-велик е този, който е с мен, от теб. По-велик е Този , който е с мен“. Аз продължавах да повтарям тези думи. След това почувствах, че нещо ме освободи; като че ли нещо падна – това беше въжето, което беше около кръста ми. Най-накрая, бях извън Ада, отново в присъствието на Бога. Господ каза: „Искам да ти дам това послание за земята – отиди и кажи на Моите хора да ме търсят в Дух и Истина (Йоан 4:24). Отиди и кажи на Моя народ да живеят в святост. Отиди и кажи на Моите хора, че е времето да размишляват върху Моето Слово. Аз не само искам Моят народ да чете, но и да изследва Моето Свято Слово. Защото, дъще, ето какво се случва на земята. Ден след ден се умножава отстъпничеството, има много от Моите деца, които ще бъдат измамени. Дъще, кажи на Моят народ да изследва внимателно Моето Свято Слово, за да не бъде измамен и да търси Моето присъствие в дух и истина“. Аз казах: „О! Да, Господи, ще се покоря. Но, Господи, аз се нуждая от Твоята помощ, моля те, помогни ми“. Той отговори: „Дъще, когато се върнеш, ти няма да се страхуваш, защото Аз ще стоя до теб. Аз ще говоря чрез твоята уста това, което имам да кажа на Моите хора. Видял съм, че много хора ще се изправят срещу теб, но запомни – Аз винаги ще бъда с теб, както съм обещал. Аз съм твоят верен свидетел“. След това видях ангели около мен. Аз разпознах ангел Михаил, защото съм го срещала и преди. Господ каза: „Чуй, ангел Михаил ще ти покаже нещо“. Ангел 8 Гавраил също беше до мен. След това ангел Михаил ме хвана за ръка и Господ му заповяда: „Отведи я и нека да види това, което имаш да ѝ покажеш“. Ние вървяхме и скоро започнахме да се изкачваме по най-красивото стълбище. Залата приличаше на бална зала. И на едно високо място имаше един олтар, с най-красивия златен амвон. Когато ние стигнахме до амвона, аз видях една огромно книга и попитах Михаил: „Каква е тази книга?“ Докато Михаил беше от дясната страна на амвона, той постави ръката си върху книгата и каза с висок глас: „Анжелика, книгата, която виждаш тук е Книгата на живота“. Аз я отворих и я разглеждах страница по страница. „Какво означава тази книга, какво е записано в нея?“, попитах аз. Михаил отвърна: „Отвори я, в тази книга са записани имената на всички, които на земята са се покаяли и са предали живота си на нашия Небесен Баща“. Докато разглеждах книгата, попитах Михаил: „Моето име написано ли е тук?“ „Да, потърси и ще го намериш“. Аз потърсих, но не можех да го открия. Малко се разтревожих и попитах: „Не е тук, моето име не е тук, не мога да го намеря. Къде е?“ Той отговори: „Виж, ето твоето име“. Зарадвах се да видя моето име, но не можех да го разбера, защото беше написано на друг език. Забелязах, че много имена блестяха, за това го попитах: „Защо тези имена блестят и пламтят?“ Той отговори: „Тези имена, които виждаш,ч е блестят в Книгата на живота са тези хора на земята, които в този момент се покайват от греховете си и търсят Божието присъствие. Погледни, има други имена, които едва се забелязват, а някои са били изтрити, на мнозина имената са били вече изтрити. Това са хората на земята, които се обръщат от Божиите пътища. Ти трябва да направиш нещо, направи нещо!“ Още веднъж, той постави ръката си върху Книгата на живота и ми каза: „Отиди и кажи на човечеството, че ако техните имена не са записани в тази Книга, те няма да влязат в Царството на моя Небесен Баща, не могат да влязат в Небесното Царство“. Аз отговорих: „Добре, така ще направя“. Писано е в Откровение 20:15 „И ако нечие име не се намери написано в Книгата на живота, той беше хвърлен в огненото езеро.“ Ние излязохме и отидохме обратно при Исус. Той каза: „Време е за теб да се върнеш на земята“. Мислиш ли, че името ти е записано в Книгата на живота? Ако не е така, отиди да търсиш Бог. Ако си обърнал гръб на Бог, примири се с Него, защото желае да ти прости, без значение какво си направил. Запомни, Той дойде да спаси грешниците; Той дойде да прости греховете на цялото човечество на земята. Просто отвори сърцето си и Го помоли за прошка. Той желае да ни очисти от неправедността, както ясно е казано в 1 Йоан 1:9 „Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда.“ Когато се върнахме обратно на земята, видях тялото ми да лежи там. Беше рано сутринта, около 7 часа. В моя дом аз можех да видя моето семейство и някои членове на църквата. Господ каза: „Дъще, влез в тялото си, влез в тялото си, сега“. „Добре, Господи“, отговорих аз. „Запомни това, ти имаш много преживявания с Мен и скоро ще има и трето посещение, относно това, какво се случва в Моите хора. Само запомни, че Аз съм с теб“. Изведнъж видях светлина и ангелите започнаха да пеят. След много часове, най-накрая 9 можех да си отворя очите. Отне ми дни да се възстановя. Искам да знаете, че всичко, което чухте на това видео НЕ е измислица. Господ ми позволи да го преживея. Искам да знаете, че ако се нуждаете Бог да ви прости, тогава затворете очи, сложете дясната ръка на сърцето си и се молете, кажете Му: Господи Исусе, покайвам се за греховете си, покайвам се, защото съгреших против Тебе. Моля Те да ми простиш греховете и да ме очистиш със Святата Си кръв. Моля Те да напишеш името ми в Книгата на живота. Запечатай ме със Твоя Свят Дух, ела и обитавай в моя живот и ме освободи от нечестието. Аз се отричам от желанията на плътта. Отричам се от моя предишен живот и от всичко, което не Ти е било угодно. Днес прокламирам, че всички окови, които са ме държали са разчупени, аз съм свободен, защото Ти ме освободи. В името на Исус, амин! Нека Божият мир да бъде в сърцата ви и запомнете, че Святия Дух и само Святия Дух ни изобличава за греховете ни. Нека Бог да ви благослови. Анжелика Замбрано Мора



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене