Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 603427
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
25.06.2015 16:12 - Секс наркотици и насилие
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1333 Коментари: 0 Гласове:
0



 http://bratskalubov.com/wp-content/uploads/2015/04/April2015.pdf
ОТ СЕКС, наркотици, на- силие и самоубийство към активист – защит- ник на живота; или как Бог ме спаси от тъмнината Въпреки моето проблемно мина- ло, моят съпруг се е отнасял към мен като неопетнено злато и ние сме щастливо женени от ноември 2006 г. Имаме четири деца. Някъ- де между първата и втората ми непланирана бременност станах защитник на живота. Вярвала съм в мантрата „моето тяло – мой избор”, но нещо се промени в сърцето ми. Произхождайки от разбито се- мейство, като тийнейджър бях полу-бездомна и живеех от къща на къща. Вързана в един живот на наркотици и разврат, имах много малко родителски надзор и никой не го беше грижа за моите грижи и благосъстояние. След като поех пътя на злоупотреба с метамфета- мини, отпаднах от училище и не се дипломирах. Майка ми ме покани да се преместя в щата, в който живееше тя, да завърша училище, за да не се налага да работя или да се притеснявам къде да живея. Дипломирах се година по-късно и успях да спра метамфетами- ните, въпреки че продължавах да използвам други вещества и 
продължавах развратния си живот. Един ден след 11 септември 2001 г. разбрах, че съм бременна. Бях на ръба да прекъсна неподходяща връзка с бащата, така че се почувствах като в капан. Струва- ше ми се, че абортът е единствения начин да се отърва от постоянното му оставане в живота ми. Той също ми каза, че нямам друг избор и трябва да абортирам нашето дете, защото е нечестно да го „вържа” с издръжка на дете. Отидох вкъщи и казах на майка ми, че съм бременна, но я предупредих да не се тревожи, защото ще направя аборт и нещата ще бъдат все едно нищо не се е случвало, така че ми се говореше повече за това. За моя изненада мама беше напълно про- тив идеята ми да направя аборт, въпреки че тя не е от защитниците на живота (pro-life). Тя ми каза, че няма да мина през това и че тя ще бъде с мен, за да ми помогне да отгледам моето бебе. Честно казано аз бях по-уплашена от това да не послушам майка си, отколкото да ядосам приятеля си, така че неохотно избрах живот за детето си.... Веднага щом информирах приятеля си, че ще задържа бебето, той прекъсна нашата връзка. Чувствах се изгубена и съкрушена, и често се чудех дали съм направила правил- ния избор. През следващите два месеца се събрахме за кратко време с него и отново се разделихме, но този път с яростни ар- гументи. Той ме блъсна на леглото и каза: „Бебето не е мое и се надявам и двамата да умрете.” Неговите действия доведоха до това да получа ограничителна заповед срещу него. Този инцидент е първото от много травматични събития, които последваха. В рамките на кратък период от време годеникът на майка ми беше убит в автомо- билна катастрофа, а една моя много близка трябваше да абортира, след като си бяхме обещали да се подкрепяме една друга по време на нашите бременности. Големият финал беше, когато майка ми сложи край на собствения си живот чрез самоубийство. Животът ми беше преобърнат с глава- та надолу, чувствах, че всяка надежда е загубена Докато опитвах да се самоубия, няколко дни по-късно, аз плачех в сърцето си, казвайки: „Ако там някъде наистина има Бог, заведи ме, Боже, при майка ми или ме изведи от тази къща и промени живота ми!” В този момент се появи един приятел, откри ме в гардероба на майка ми, вдигна ме, изведе ме от къщи и спаси моя живот и живота на детето ми. Травмата, която бях преживяла през всички тези трагични събития, разби гордостта ми и ме заведе на място, където търсех решения, защото животът ми се разпадаше. Дойдох до позна- ване на Господ, след като бях поканена на църковна служба за Рождество и Възкре- сение и някои чудесни жени от църкватами подариха празненство с подаръци за моето бебе. Когато датата на раждането наближи, аз открих бащата на бебето, защото му бях простила в сърцето си и му предложих да присъства по време на раждането. Той прие, след като му бях обещала, че няма да го докладвам за нарушаване на огра- ничителната заповед. Той държа ръката ми по време на раждането и след това идва няколко пъти вкъщи. Тогава аз и той в крайна сметка отново се влюбихме и се събрахме. Насилието обаче започна отново много скоро и аз отново бях в капан, този път без подкрепата на майка ми, така че аз останах. С продажбата на къщата на майка ми успях да закупя моя собствена,въпреки че тя имаше много течове и едва се живееше в нея. Бях словесно, емоционално и сексуално насилвана от бащата на моята дъщеря повече от година, преди отново да извикам към Бога за помощ и да намеря кураж да напусна. Отначало се справях добре, но бързо про- паднах обратно в начина на живот с партита и разврат, често оставяйки дъщеря ми с де- тегледачка. Това продължи няколко месеца, докато отново забременях от моя приятел, който ме беше спасил от самоубийство в гардероба на майка ми онази нощ. Този път не исках да правя аборт. След бременност, раждане, и докато имах дъщеря си, дори и бащата да желаеше аборт, аз напълно бях разбрала колко ценен е живота и колко е важно да се защитят неродените. Въпреки че ме беше срам, аз се доверих отново на дамите от църквата и те ме обградиха с подкрепа. Не след дълго, по време на моята бре- менност, бях отново изоставена. Сама щях да имам две деца от двама различни бащи. Моят пастор и съпругата му ме насър- чиха да пазя сърцето си от някои хора в църквата, които може би ще ме съдят, и ми предложиха пълната си подкрепа. При посещението ми зададоха въпрос, който за- винаги ме промени: „Ако си губила по парчеот тялото си с всеки сексуален партньор, който си имала, каква част от теб щеше да стои сега тук на този стол?” „Ох”, помислих си аз, „може би някои вени и хрущяли.” Отговорих си аз наум. Взех решение за въздържание до сват- бената ми нощ. Аз наистина се чувствах безнадеждно рухнала. Направих големи промени в начина си на живот по време на бременността ми. Изгубих работата си, ко- лата си и все още имах много нужди, коитобяха снабдени от Бога чрез Неговите хора в църквата. Беше трудно време, но Бог го използва, за да ме оформи като жена, която в крайна сметка привлече невероятен и благочестив човек в живота си. Той се влюби в мен и в децата ми и ме помоли да се омъжа за него. Избрах и спазих въздържанието две години и половина, до моята сватбена нощ. Съпру- гът ми ме приема като неопетнено злато и сме щастливо женени от ноември 2006 г. Имаме 4 деца. Съпругът ми е ръководител на децата в местната ни църква, а аз работя активно като защитник на живота и работя за достигане до жените – привърженици на аборта през последните седем години. Животът ми е като отворена книга и аз се надявам и се моля за повече възможности да споделя победата, която Господ ми е дал, чрез моята история да се спаси живота на много хора, както физически, така и ду- ховно. Мечтая за деня, когато аборта няма да бъде законна възможност. Благодаря, че отделихте време да прочетете моята история. Моля ви чувст- вайте се свободни да прочетете повече от моята история в моя блог и следвайте моята Facebook страница. Ако ви е ста- нало интересно, споделете моето свиде- телство. Може да се свържете с мен на meaganweber@gmail.com...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене