Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 604092
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
11.12.2015 13:11 - Мюсюлманин се среща с Христос
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1404 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2015 13:17


 http://hristiqni.com/svidetelstva/847-pakistanski-myusulmanin-se-izpravya-litze-v-litze-s-isus-hristos    
 http://hristiqni.com/svidetelstva/847-pakistanski-myusulmanin-se-izpravya-litze-v-litze-s-isus-hristos     Свидетелства за Божията Слава 01/17 2012 ПАКИСТАНСКИ МЮСУЛМАНИН СЕ ИЗПРАВЯ ЛИЦЕ В ЛИЦЕ С ИСУС ХРИСТОС Категория: Свидетелства Създадена на Вторник, 17 Януари 2012 14:07 Посещения: 7705 Християни.ком не се финансира с публични средства, нито от фондации. Можете да помогнете по няколко начина: - КЛИК      

imageСвидетелството достига до вас с любезното съдействие на Precious Testimonies,

Оригинален източник: Pakistani Muslim comes Face to Face with Jesus Christ

Превод и редакция: anah_su_namun

ПАКИСТАНСКИ МЮСУЛМАНИН СЕ ИЗПРАВЯ ЛИЦЕ В ЛИЦЕ С ИСУС ХРИСТОС

(Историята на Азали)

Азали е от Ислямска Република Пакистан. Той бил ревностен последовател на Мохамед докато не предизвикал няколко свои съученика, които били Християни. Моля прочете това силно свидетелство на този мъж и как той се обърнал към спасителната истина на Исус Христос и Го приел за свой Господ и Спасител!

 

И Той им каза: „Идете по цялата земя и проповядвайте Благата Вест на всяко същество” (Марк 16:15)


Когато бях на 14 аз учех в едно училище към един манастир в Садар Карачи, Пакистан. Бях от мюсюлманско семейство.

Когато бях на 7, родителите ми ме караха на сила да уча Корана наизуст и аз го направих. Имах много приятели (или просто познати) Християни в училище.

Бях доста изненадан като ги наблюдавах как си учеха уроците, защото винаги съм си мислил, че Християните заемат по-нисък социален статус в обществото. Карах се с тях много и дискутирахме верността на Корана и че в Свещеният Коран Аллах отхвърля Библията. Винаги ги насилвах да приемат Исляма. Често учителят ми, който също беше Християнин, ми правеше забележка да не правя така. Той казваше: „Бог може да те избере както избра Апостол Павел.” Питах ги кой е тоя Павел. Та аз знаех само Мохамед.

image

Един ден след един разгорещен спор, аз ги придизвиках. Предложих да изгорим всяка една от Свещените Книги. Те трябваше да изгорят Корана, а аз тяхната Библия. Съгласихме се: „Книгата, която изгори е фалшивата. Книгата, която устои на огнените пламъци съдържа ИСТИНАТА. Сам Бог ще спаси Словото Си.” За съжаление те не бяха готови да го направят, защото се страхуваха. Нали живееха в Ислямска страна и ако изгореха Корана трябваше да се срещнат със закона и да си изтърпят последствията. За това им казах, че аз ще изгоря книгите.

Първо подпалих Корана. Той изгоря пред очите ни. После се опитах да направя същото и с Библията. В момента, в който се опитах да го направи, Библията се вдигна, удари ме по гърдите и падна на земята. Пушек излизаше от цялото ми тяло. Аз самият горях, но от Духовният Огън.

 

Изведнъж видях един мъж със златна коса, обгърнат в светлина. Той седеше до мен. Той постави ръката Си върху главата ми и каза: „Ти си Мой син и от сега нататък ще проповядваш Благата Вест на народа си. Върви! Твоят Бог е с теб!”

После видях отваленият камък на гроба. Мария Магдалена говореше на градинаря, който навярно беше взел тялото на моя Господ. Градинарят обаче се оказа Самият Исус! Той целуна ръката ѝ и аз дойдох на себе си. Почувствах се толкова силен, че ако някой искаше да ме удари, сякаш нямаше да ме нарани изобщо.

Отидох си в къщи и разказах на родителите си всичко, което се беше случило. Те не ми повярваха. Помислиха, че Християните са ме омагьосали, но аз им отговорих, че разказано стана пред собствените ми очи и че там имаше много хора, които също видяха случилото се. Те все още не ми вярваха, изгониха ме от в къщи и отказаха да ме приемат и третират като член на семейството.

Отидох в една църква близо до дома ми; разказах на свещеника всичко, така както си беше. Помолих го да ми покаже Библията. Той ми даде една и аз прочетох историята за Мария Магдалена и приех Исус Христос за Свой Спасител на 17.02.1985.

Семейството ми не искаше да ме приеме. Аз отидох и в други църкви, за да науча повече за Божието Слово.  Също изкарах много Библейски курсове и после получих и служението си.

Сега след 17 години аз мога да кажа, че съм видял много души да идват при Господа и да приемат Исус за свой Спасител.

Благодаря на Бога, аз съм женен и семейството ми изповядва Християнството. Аз и жена ми Калида работим за Господа и споделяме чудесата, които Той прави в живота ни.

Дори и да не ни е лесно и да срещаме много трудности, ние се чувстваме като Павел, който също премина през много изпитания и страдания, за да прослави името на Спасителя си, който на свой ред също преживя много страдания докато ходеше по земята и след това на Голгота.

Ние благодарим на Бог Отец, че изпрати Сина Си на света и че чрез Него ни дава живот в свобода.

Ние благодарим на Бога за Неговият Дух, който ни насърчава ден след ден да живеем за Него.

Благодаря ви и Бог да ви благослови за това, че прочетохте моята история. Ако искате да се свържете с мен, за да се моля за вас или просто да ви насърча, можете да го направите на долупосочените данни за връзка с мен.

   
           
  •  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене