Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600490
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
11.12.2015 12:53 - Свободен от егоцентризма
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 950 Коментари: 0 Гласове:
0



http://hristiqni.com/svidetelstva-za-bozhiya-slava/1111-zhivot-v-nego-novo-sazdanie
Започвам разказа си с един себелюбив, арогантен и пристрастен към най-различни неща мъж. Носех се стремглаво към развод, огорчение и болка. Причината за това беше изключително егоистичния ми начин на живот.

Израснах в църква и за първи път предадох живота си на Господа когато бях на 8.

Познах Го по един много специален начин когато бях дете. Но растейки аз исках да съм готин и да изглеждам супер в очите на моите съученици. За това в тийнейджърските си години загърбих взаимоотношенията си с Исус и започнах да опитвам и експериментирам с греха.

Знам, че въпреки всичко което вършех Бог е бил винаги с мен, тъй като в Книгата Второзаконие 31:8 се казва:

„Господ, Той е, Който ходи пред тебе, Той ще бъде с тебе; не ще отстъпи от тебе нито ще те остави; не бой се, нито се страхувай.”

Живях в греха до 30.09.2001. Но на този ден аз се новородих и от тогава насам живота ми се промени коренно. Какво ме доведе до тази промяна от старото към новото? Дори и когато живеех в греха, аз вярвах в Бога, но не Му служех. Исках да върша нещата по своя си начин, а не по Неговия. Ако някой ме запиташе нещо свързано с Бог или с църквата аз му отговарях, че щях да свърша в Ада и че всъщност бях щастлив от този факт. Постоянно бях „на диета”, състояща се от гняв, омраза и алкохол. Бях много зает с усилията си да бъда готин и супер. Предпочитах да излизам и „да си живея”, отколкото да бъда добър съпруг.

Промяната обаче настъпи когато един пациент започна да ми говори за Бога.

image

Отговорих му, че вярвам във всичко, което ми казва, но пък че бях особено щастлив живеейки в греха си. Аз си нямах на представа, че признавайки състояниято си това беше най-доброто нещо, което някога ми се беше случвало. Постоянно си повтарях, че всичко с мен беше наред и че нямах нужда от промяна, но когато се чух да признавам в какво положение се намирах, аз се убедих, че всъщност изпитвах огромна нужда да се променя. Как можеше да казвам, че се нося към Ада и в същото време изобщо да не ми пука за душата ми?

Как можеше изобщо да не ме беше грижа за разрухата и нещастието, които със сигурност навлизаха в живота ми? След седмица в мен се зароди силното желание да отида на църква. Взех, че отидох и за мое най-голямо учудване аз се насладих на службата. В края ѝ пастора отправи покана за спасение. Наведох глава. Чувствах се така сякаш дявола беше яхнал едното ми рамо, а на другото седеше ангел.

Чух как един глас ми каза: „Приеми спасението.” След миг друг глас ми подшушна: „Не го прави.” Дълбоко в сърцето си знаех, че ако стана от мястото си аз наистина ще трябва да се променя. Страхотна борба се водеше вътре в мен. Най-накрая си казах: „Готов съм да изгубя всяко егоистично нещо в мен заради Христос.”

Станах от мястото си, отидох пред амвона и предадох живота си на Исус. Там, отпред, аз почувствах как Господ премахна всяка тежест и товар от душата ми. В Йоан 3:16 Словото ни казва: „Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот:”

А по-нататък четем: „Понеже Бог не е пратил Сина на света да съди света, но за да бъде светът спасен чрез Него.” (Йоан 3:17)

След като се предадох, там пред амвона, аз спрях да пия алкохол, да пуша и да използвам цинични и мръсни думи. Започнах да се моля и да чета Божието Слово. Бях променен – станах нов човек! Спомням си как на една служба, скоро след спасението ми, пасторът цитира 2 Кор. 5:17: „За туй, ако е някой в Христа, той е ново създание; старото премина; ето, [всичко] стана ново.”

Не се сдържах и извиках: „Да! Точно това се случи и с мен!” Исус може да извърши същото и за теб. Тъй както Той го направи за мен, така ще го направи и за теб, защото Словото Му казва: „Понеже Бог не гледа на лице.” (Рим. 2:11)

Така започна пътешевствието на моя живот с Господа. Той ме благослови и ми даде служение. На всичкото отгоре имам чудесна съпруга и брака ни е просто страхотен. Толкова съм благодарен на Бог, че Той запази брака ни.

След като се спасих Бог ми подари още един син. Той ме подтикна да го нарека Самуил, което означава „Син на спасението ми.”

Запомни – с Бога, всичко е възможно! Животът ти може и да е една огромна каша, но никога не е твърде късно да го предадеш на Исус. Той ЩЕ направи всичко ново!

Пастор Тони



 
Източник: http://hristiqni.com/svidetelstva-za-bozhiya-slava/1111-zhivot-v-nego-novo-sazdanie#ixzz3u0a6MUMs



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене