Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 603777
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
16.01.2016 15:01 - Молитва на сирачето
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1040 Коментари: 0 Гласове:
1




Не помня бащина ласка. Запомних само захабените от работа ръце на моята майка уморените й очи които никога не видях притворени за сън непрестанните й грижи за мене. И помня още предсмъртния й час когато ме обгърна със своите съсухрени ръце и с влажни очи посочи към горящото в ъгъла на стаята кандилце :

-         На Него те оставям. Той ще се грижи за тебе. Моли се Нему с вяра.

Като завет и клетва приех аз предсмъртните майчини думи.

Скръбта се  е вгнездила в сърцето ми – но надеждата че Ти не забравяш малкото сираче и ще отредиш и за него част от Твоите радости – не ме напуща.

Сълзи премрежват очите ми но варата че светлият лъч на Твоята подкрепа ще озари и мен поддържа силите ми.

Аз вярвам в Тебе и си надявам на Тебе. И Ти се моля :

-         Помогни на моите слаби сили Господи да понесат несгодите на живота. Само Ти можеш да направиш това. Ти Който храниш птичките поиш тревиците и крехките цветчета. Който промисляш и за най малката живинка по Твоята земя – не оставяй без благодатната Си подкрепа нещастното сираче обречено да пие още в утрото на своя живот от чашата на несретата.

Моите слаби нозе пристъпят несигурно и не знам накъде са насочени стъпките ми . Оставям се само на Тебе  Господи направлявай Ти моите стъпки в пътя на живота .Ти Който си източник на живота и промисляш за всички в които си вложил диханието на живота. Претвори скръбта ми в радост сълзите ми в усмивки и риданията ми в песен превърни преблаги Татко на сираците.

Чуй сърдечната молитва на сирачето което няма никого другиго на света освен Тебе и нищо друго – освен вярата в Тебе.

 

 

 

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене