Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: palomnik
Категория: Други
Прочетен: 600435
Постинги: 346
Коментари: 0
Гласове: 730
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Ако се интересувате от християнство, тук е информацията
2. Изкуство, наука, творчество
3. Животът такъв, какъвто аз го виждам
4. Моите интереси в областта на науката
5. Еврейска песен - "Ерусалим от злато"
6. Еврейска песен
7. За вас, младежи - чудесен български християнски сайт със списание
8. Внимание - за всички християни - интересен български християнски сайт - четете тук
9. Християнство Топ 10
10. Протестантство - портал
11. Манастири - информация
12. Секти - за да сме осведомени
13. Християнство.нет
14. Християнски тулбар
15. Православен богословски форум Логос
16. Моят молитвен кръг
17. Моята страница за контакти, въпроси и отговори в Yahoo
18. Ето християнска танцова трупа Инфюжън
19. Моята любима българска християнска певица от църква Ново поколение - Дани Грейпс
20. Всичко за Израел
21. Мак Хамънд - насоки в трудности, проповедник
22. Питър Вагнер - молитвено движение
23. Тук ще научите за библейския начин да управлявате парите си - Краун Министрис
24. Най-лесно достъпното, без изпити, но с диплома библейско училище, кореспондентски курс с видеоуроци, има го в България
25. Сайтът на човека без ръце и крака
26. Блогът на човека без ръце и крака
27. Нийл Андерсън - Свобода в Христа
28. Нийл Андерсън - основни точки в поучението
29. Нийл Андерсън - Демоничното обладаване и новият вид клинично освобождаване
30. Ако сте болни и не можете да посещавате църква
Постинг
13.04.2007 10:49 - Моето свидетелство - написано от мен, публикувано и в друг сайт (християнство.старт.бг), и представено в Парламента
Автор: palomnik Категория: Други   
Прочетен: 1504 Коментари: 0 Гласове:
1



Израсла съм в патриархално православно семейство. Дядо ми бе богослов и силно вярващ в Бога, така че може да се каже, че аз съм наследила неговата вяра. В детството ми дядо ми правеше опити да ми говори за Бога, но аз, под влияние на атеистичното възпитание в училищата по онова време, му опонирах. Той помоли родителите ми да не ме насилват за тези неща в такъв случай, но вероятно е продължил да се моли за мен.
    Повярвах в Бога, когато още нямаше 40 дни от смъртта на дядо ми. Седях на пода и четях един молитвеник. В него имаше Псалми. Аз ги прочетох, но един от тях, псалм 51 (по слав. 50) – т. нар. Покаянен псалом, дълбоко докосна сърцето ми. Почувствах вътре в себе си присъствието на Бога, разбрах, че Той съществува. Седях като замаяна, но едно такова преживяване не може да те остави пасивен – Бог ти дава знак, че иска да Го търсиш и следваш, и за теб Той се превръща в наркотик, без Който не можеш. Аз почувствах тогава, че всъщност истинският и единствен Бог е само христианският. Бях молила в сърцето си преди това да ми бъде открито без намесата на хора, съвсем обективно, коя е обективната Истина, която важи за всички хора. Затова ето тогава разбрах – това е Бог.
    Започнах да чета православна религиозна литература, за да се просвещавам. Търсех Бога в молитва. Но чувствах, че добрите дела, които вършех заради Бога, не бяха достатъчни за спасението ми. Една огромна пропаст ме разделяше от Бога, и аз не знаех как да я преодолея. Много пъти, молейки се, казвах на Бога, че искам да съм близо до Него, така, както никой друг не е бил.
    Един ден попаднах на една статия. В нея се описваше как да бъде преодоляна пропастта между човека и Бога. Това може да стане само, ако приемем Исус за личен Господ и Спасител. Започнах да се моля с молитвата за спасение от тази статия. Няколко месеца по-късно бях поканена в една Евангелска църква на богослужение. Почувствах в атмосферата там нещо различно. Хората там бяха други – те наистина имаха нещо, което аз нямах. Когато и аз станах като тях, видях, че вече не бях сама – Бог беше с мен и нямаше да ме изостави. И Той постоянно доказва Своята верност към мен – като говори на другите хора за мен, показва ми присъствието Си, давал ми е свръхестествено изцеление на болестите ми, свръхестествено снабдяване на финансовите ми и материални нужди.
    Когато тогава приех Исус за личен Господ и Спасител, знаех, че сякаш, целият ми живот, крачка по крачка е бил построен така, че да достигна до този момент. С всеки един евангелски християнин е така – той се е чувствал чужд на греха, който царува в света, чувствал се е различен. Душата му е копнеела за нещо друто. Съвестта му не се е примирявала с обезличаването, манипулацията, лъжите и деспотизма на света.
    От този момент в моя живот изминаха 16 години. Но колкото пъти и да съм се отдалечавала от Бога, чувствала съм, че Той ме търси и прави понякога много шокиращи неща, за да ме върне при Себе Си.
    Най-голямата бариера, която ми пречеше да позная Бога, са били душевните ми рани: първите 23 години от живота си прекарах всекидневно и почти всяка минута в мисли за самоубийство, депресии, страхове и притеснения. Всичко това се дължеше на семейни проблеми. Но ръката на Бог се намеси и тук в моя полза – на път съм почти напълно да преодолея тези травми, което преди бе почти немислимо, ако го извършех само с мои собствени сили.


                      Слава да бъде на Бога!





Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене